Як підготувати своїх пацієнтів до онлайн-прийому?

26.11.2020

Пандемія змінила наше життя на ДА та ПІСЛЯ. І хоч у деяких країнах світу телемедицина використовується вже протягом багатьох років, в Україні цей формат медичної допомоги почав стрімко розвиватись саме під час спалаху COVID-19.

Ви все частіше проводите онлайн-прийоми через платформу Telemed24 UA, проте нерідко стикаєтесь з рядом проблем. Здебільшого, це стосується невміння пацієнтів правильно налаштуватись на такий формат, що ускладнює ефективність комунікації.

Ми підготували для Вас короткий чек-лист стосовно того, як підготувати своїх пацієнтів до телемедичних прийомів та зробити їх максимально продуктивними!

1. Інформуйте своїх пацієнтів з приводу того, що записуючись на онлайн-консультацію, вони мають підготувати пул конкретних питань стосовно свого стану здоров`я.

2. Поясніть пацієнтам, що крім питань, вони мають чітко описувати скарги на наявні симптоми, адже це важливо для подальшого перебігу хвороби.

3. Попереджуйте пацієнтів, що на онлайн-прийом треба надати максимально актуальну медичну інформацію, якщо її немає в електронній медичній картці. Для Вас важливо дізнатись якомога більше про історію здоров`я кожного пацієнта.

4. Донесіть до своїх пацієнтів думку, що Ви теж заслуговуєте на повагу та особистий простір, Ваш час необхідно цінувати. Саме тому Ви надаєте онлайн-консультації не в приватному порядку через месенджери, а офіційно через захищену платформу Telemed24 UA за попереднім записом.

Поділіться цими рекомендаціями з колегами!