Як цифровізація медицини скорочує відстань між лікарями та пацієнтами

04.09.2020

Процент користувачів медичних послуг в Україні, які б навідувались до лікарні щоразу як виникає потреба, залишаючись задоволеними, невеликий. Статистика красномовна: за даними МОЗ близько 70% українців займаються самолікуванням.

Лікарі ж стикаються с такими проблемами як нерозуміння механізмів залучення нових пацієнтів, неможливість ефективно керувати графіком прийому, великі обсяги адміністративної роботи та бюрократія. Як наслідок маємо унеможливлення отримання медичним персоналом гідної оплати праці і відсутність діалогу між лікарем та пацієнтом поза межами кабінету.

IT-технології та діджиталізація

Однією з ознак цифровізації є спрощення взаємодії між учасниками за рахунок подолання фізичних обмежень. Наводимо декілька прикладів, як інтеграція сучасних IT-технологій сприяє покращенню якості надання медичних послуг:

  • підвищення рівня обізнаності пацієнтів щодо кваліфікації медичного персоналу, можливість обирати спеціаліста за різними критеріями, прозора система онлайн-запису;
  • актуалізація і налагодження коммунікації між лікарем та пацієнтом в форматі онлайн, що у поєднанні з попереднім пунктом дозволяє попередити розповсюдження коронавірусної інфекції завдяки скорочення черг;
  • використання лікарями сучасного ПО для введення, зберігання та керування данними пацієнта в його ЕМК;
  • можливість для лікарів отримувати додатковий дохід завдяки телемедичним консультаціям, оптимізації робочих процесів та запровадженню платних послуг в медичній установі.

Відтак цифровізація сприяє не лише зростанню довіри серед пацієнтів, що у перспективі має підвищити процент звернень до медичних установ серед населення й сформувати звичку превенції захворювань, а й вдосконалити систему мотивації праці серед медичних працівників.

Скористатися перевагами можливо, підключившись до медичної інформаційної системи РІМС "Медстар", а також телемедичної платформи Telemed24