Як підвищити якість медичних послуг?

16.03.2021

Замовлення їжі, покупки, навчання, робота, працевлаштування тощо - сьогодні повсякдені справи переходять в онлайн. І надання медичної допомоги теж - це факт!

Немає великої різниці між тим, як лікарі спілкуються з пацієнтами: за допомогою відео або під час особистого прийому. Завдяки телемедицині Ви можете оцінити стан пацієнта, діагностувати захворювання, призначити ліки і наступні візити. В результаті може бути значно покращено лояльність пацієнтів.

Наші клієнти — активні користувачі телемедицини повідомляюють, що їхні пацієнти «дуже задоволені» послугами. На думку обох сторін, телемедицина - хороший інструмент взаємодії. Пам’ятайте: встановлення доброзичливих відносин між сімейними лікарями та пацієнтами - основа успіху Вашої лікарні.

Люди потребують сучасної комунікації, особливо при отриманні послуг охорони здоров’я. Залучайте нових пацієнтів та надавайте їм більш якісні медичні послуги з Telemed24 UA.