Технології для Ваших пацієнтів

29.12.2020

Медицина може рухатися швидко, коли це необхідно. Відповідь галузі на пандемію COVID-19 наявно це демонструє. Майже відразу ж екосистеми охорони здоров'я багатьох країн світу вжили заходів з надання допомоги тим, хто її потребує, розширившт доступ за допомогою телемедицини в небачених раніше масштабах.

Сьогодні важко не погодитись, що пандемія стала іскрою для позитивних змін - для підтримки і прискорення впровадження цифрових досягнень, спрямованих на більш ефективне залучення пацієнтів у лікувальний процес та зміну системи охорони здоров'я в Україні. Надання медичних послуг у зручний час і в зручному місці без шкоди для якості - це той тип зручного персоналізованого догляду, якого пацієнти все частіше очікують від сучасної медицини.

Прийшов час для лікувальних установ витягувати уроки з пандемії й більш активно використовувати технології для поліпшення доступу пацієнтів не просто до медицини, а надавати більш сучасний догляд та підтримку. Дізнайтесь більше про напрямки, які муніципальні лікарні мають почати розвивати найближчим часом, щоб бути успішними в поточних умовах фінансування.

1. Надайте пацієнтам цифрові інструменти для доступу до медичної допомоги

Пацієнти очікують, що вони будуть взаємодіяти і здійснювати операції в Інтернеті: вони користуються цифровими технологіями для отримання послуг у зручному онлайн-форматі в мобільному додатку. Це стандарт, якому мають відповідати і медичні заклади. Ви вже користуєтесь МІС для автоматизації процесів лікарні, то ж чому б не впровадити таку ж систему, тільки з боку Ваших пацієнтів? Цифрові рішення допоможуть їм брати більш активну участь у власному лікуванні, адже вони зможуть самостійно обирати лікарів та заклади, записуватись на прийом, користуватись е-Рецептом та взагалі отримають доступ до історії лікування. Якщо цифровий досвід пацієнтів ще не став Вашою стратегічною метою, сьогодні найкращий час передивитись пріоритети.

 

2. Поширте цифровізацію она весь спектр послуг

Керівники лікарень мають усвідомити цінність надання пацієнтам більших цифрових можливостей: телемедицина має бути вбудована в клінічні робочі процеси. Медичним закладам необхідно поширити телемедицину на всіх пацієнтів, які не можуть фізично потрапити на прийом. Також важливо масштабувати дистанційний моніторинг на пацієнтів із COVID-19 та на громадян із хронічними захворюваннями.

3. Надавайте послуги всюди, де цього хочуть пацієнти

Ми живемо в світі, де споживачі вимагають, а надавачі послуг працюють ЗАРАЗ. Не всі послуги охорони здоров'я можуть бути надані на цих умовах, але будьте впевнені, що інші учасники ринку зосереджені на способах задоволення споживчого попиту. Одним із прикладів є дистанційний моніторинг пацієнтів з COVID-19, які перебувать на амбулаторному лікуванні. Так, лікарі можуть дистанційно контролювати стан здоров’я хворих, не залишаючи стін свого кабінету. Далекоглядні КНП вже використовують нові моделі надання медичної допомоги, які ефективно доповнюють телемедичні послуги. А це сприяє створенню нових стандартів взаємодії на рівні “лікар-пацієнт”, профілактиці захворювань і поліпшенню результатів щодо підвищення рівня громадського здоров’я та налагодженню заробітку закладу.

4. Відкривайте графіки прийомів лікарів та впроваджуйте платні послуги

Хоча правила прозорості цін можуть бути вирішальним фактором, споживачі хочуть отримати чітку інформацію про ціну та якість. Охорона здоров'я просто має зробити це - допомогти пацієнтам краще зрозуміти, за що вони платять і до кого на прийом вони потраплять. Впроваджуйте у Вашому КНП платні послуги та зробіть графіки на прийом до лікарів публічними — це в короткий термін допоможе Вам залучити більше пацієнтів та заробити більше коштів.

Пам’ятайте: можна кардинально нічого не змінювати у Вашому медичному закладі, особливо під час пандемії. Проте, ті, у кого більш широке бачення, будуть використовувати цей час для прискорення інновацій та внесення істотних змін для поліпшення медичного обслуговування і забезпечення більш якісної і доступної медичної допомоги.