Навіщо медичному КНП створювати бренд?

20.01.2021

Сьогодні муніципальні медичні заклади стали повноправними гравцями ринку медичних послуг, деякі вже навіть здатні конкурувати з приватними. В сучасних реаліях всі лікарні мають боротися за пацієнтів, адже тепер вони стали клієнтами та приносять прибутки. Щоб отримати конкурентну перевагу, необхідно зробити ставку на розвиток бренду Вашого КНП — таким чином Вас почнуть впізнавати та надавати перевагу обслуговуванню саме у Вас.

Бренд означає перевірену якість і свідчить про виключну компетентність в спеціалізованій галузі. Таким чином, бренд знижує небезпеку прийняття неправильного рішення серед клієнтів. Ця функція брендингу грає центральну роль, особливо на ринку охорони здоров'я та медичних послуг. Правильно зроблений брендинг дає значиме повідомлення про відмінності Вашого медичного закладу. Без нього пацієнти вважають Вас пересічною лікарнею - якщо Вас взагалі бачать. Бренд повинен бути постійним фактором у неспокійному, постійно мінливому світі охорони здоров'я.

Наразі мало хто зробив ставку на брендинг, адже багатьом установам бракує досвіду і бюджету, через що ефективність і результативність страждає. Водночас, наші клієнти, які впровадили онлайн-консультування та моніторинг пацієнтів з COVID-19 через платформу Telemed24 UA зазначають, що інтерес до цих послуг та закладу вцілому суттєво збільшився.

Працюючи з фахівцями в галузі охорони здоров'я по всій країні, ми визначили 5 ключових концепцій для підтримки бренду Вашої лікарні, які можуть згладити деякі нерівності на цьому кам'янистому шляху і підвищити ефективність лікарняного бренду. 

Внутрішнє і зовнішнє

Помістіть свій бренд в центр внутрішньої організаційної культури, висловіть обіцянку ззовні і переконайтеся, що ідея пов'язана або виражається в усьому, що робить організація. Бренд - це загальний досвід клієнта.

Обіцяйте і зробіть

Ефективний бренд - це унікальна ідея, яка знаходиться в свідомості потенційного клієнта. Це відмінна риса Вашого КНП, підкріплена стабільною продуктивністю та якістю. Саме тому Ваші обіцянки клієнтам мають відповідати дійсності.

Ясно і однозначно диференціюйтеся

В умовах реформи охорони здоров'я бренд, який успішно виділяється в свідомості пацієнта, буде мати міцну основу для успіху. Сформулюйте яскраве та чесне повідомлення бренду для поточних змін у ринкових умовах.

Повідомлення бренду - це те, що саме бренд хоче сказати своїй аудиторії; суть, яку повідомлення доносить до користувачів. І він повинен бути зрозумілим і легко сприйнятий аудиторією.

Працюйте на перспективу

Створення бренду — це довготривала робота, яка вимагає терпіння та стратегічного підходу. Вивчайте тему розвитку бренду лікарні, впроваджуйте сучасні послуги та системи у наданні медичної допомоги, зосередьте увагу на сервісі. Чим раніше Ви почнете це робити, тим більше шляхів для розвитку Ви отримаєте. Формування обізнаності вимагає багаторічних зусиль, але саме це — ключ до успіху Вашого КНП.