Інтерв'ю з лікарем про онлайн консультації з Telemed24

06.04.2020

Дистанційне консультування пацієнтів оптимізує безцінний робочий час медичних працівників, мінімізує ризики зараження та підвищує лояльність пацієнтів. Аби кожен зміг впевнитись, що контроль стану здоров’я Ваших пацієнтів в онлайн-режимі – це майбутнє, яке вже настало, ми розпочинаємо публікувати серію інтерв’ю з користувачами платформи Telemed24 UA, які вже впровадили телеконсультації у свою практику та чесно розкажуть про плюси та мінуси системи.

Telemed24 UA – сервіс для лікарів, за допомогою якого можна вести та реєструвати результати онлайн прийомів (в тому числі і телефонних).

В ЦПМСД №1 Дніпровського району м. Києва платформу Telemed24 UA почали впроваджувати одразу з початком реформи. Стус Ксенія Володимирівна - лікарка загальної практики-сімейної медицини, брала участь в демонстраційних тестах даної платформи ще в квітні 2018 року.

- Скільки знадобилось часу для навчання роботи в системі? Як нововведення сприйняли колеги❓

🔻 Мені знадобилося не дуже багато часу для навчання, майже одразу зрозуміла як вести онлайн-прийом. Це значно полегшило мою роботу з пацієнтами, яким зручніше провести прийом через телефон або ноутбук в зручних для них умовах. Лікарі моєї поліклініки сприйняли це неоднозначно, в зв’язку з тим, що більшість з них старшого віку та звикли приймати пацієнта в умовах амбулаторії, також мають деякі труднощі з роботою на ноутбуці.

- Чи вважаєте необхідним проведення онлайн-консультацій в умовах розповсюдження коронавірусу❓Як ці потреби допомагає досягнути Telemed24 UA

🔻 Звичайно онлайн-прийом значно підвищує рівень безпечності для пацієнтів та лікаря, в умовах пандемії. Зменшується кількість виходів пацієнта за межі своєї оселі, та зменшується рівень вірогідності інфікування, як лікаря так і пацієнта. Звичайно це спрощує роботу для мене, я можу оглядати і писати в електронній картці одночасно, і пацієнт знаходиться на безпечній відстані для мене. На жаль не всі лікарі мого центру здатні з легкістю проводити такі консультації, через не розуміння, не достатні пояснення правил роботи за браком часу, та іноді активний амбулаторний прийом. Я намагаюся допомагати колегам, на стільки? на скільки сама маю час.

- Чи порадите колегам з інших медичних закладів сервіс Telemed24 UA

🔻 Мої пацієнти цілком задоволені проведеним прийомом, їх це повністю влаштовує, так як живуть вони досить далеко від поліклініки і відчувають певний дискомфорт з добиранням в умовах обмеження пересування транспортом. Тому мої враження цілком позитивні. Зручна та як для мене доступна платформа. Можливо для більшої доступності для інших лікарів потрібно розробити послідовний план для користування, або відео-інструкцію. І тоді можна сміливо пропонувати платформу для користування в інших медичних закладах.

- Як ставитесь до онлайн-прийому пацієнтів без декларацій❓

🔻 Я готова приймати онлайн пацієнтів без декларації, можливо це допоможе їм швидше укласти декларацію, та обрати саме того лікаря, який їх влаштує (за умови того, що до інших лікарів також можно записатися без укладеної декларації, для об’єктивного вибору).

- Ви підтримуєте соціальну ініціативу Medstar Solutions LLC «Збережи лікаря – обирай онлайн»❓

🔻 З радістю приєднаюся до Вашого соціального проекту. Сподіваюся, що зможу сприяти лояльності інших лікарів до онлайн-платформ для безпечного прийому пацієнтів.