Дистанційний моніторинг: мотивація пацієнтів

29.12.2020

Технології віддаленого моніторингу показників здоров'я активно використовуються в клінічній практиці, і впевнено займають своє місце на ринку — особливо в умовах переходу на дистанційну комунікацію, що диктується пандемією COVID-19. Діджиталізації не уникнути, тож пропонуємо дізнатись, як дистанційний моніторинг впливає на якість надання медичних послуг та мотивацію пацієнтів щодо використання сучасних підходів в охороні здоров’я.

Станом на 2019 рік, 54% користувачів гаджетів хотіли б користуватись смартфоном для зв'язку з закладами охорони здоров'я. За попередніми прогнозами, до 2021 року кількість людей, що використовують додатки та пристрої для дистанційного моніторингу показників здоров'я, перевищить 50 мільйонів осіб. Ця тенденція спостерігається й серед українців. 

 Пацієнти з COVID-19, що перебувають на амбулаторному лікуванні під дистанційним моніторингом лікаря, активніше залучаються до турботи про власне здоров'я, мають нижчий ризик виникнення ускладнень, і як наслідок — уникають госпіталізації та скоріше одужують. З впровадженням віддаленого моніторингу медична допомога стає доступнішою для жителів сільських і важкодоступних районів. Під час пандемії саме цей надважливий інструмент дозволяє регулярно передавати дані про стан здоров'я лікарю без відвідування кабінету.