Безпечна комунікація з пацієнтами під час пандемії
05.04.2021
Дистанційні консультації- безпечний варіант комунікації між медичними працівниками та пацієнтами, який знижує ризик потенційних інфекційних контактів.
За рахунок збільшення соціального дистанціювання, послуги телемедицини можуть сприяти пом'якшенню наслідків для здоров'я населення під час пандемії. Перенесення частини медичної допомоги в “онлайн” допоможе знизити навантаження на локальні системи охорони здоров'я за рахунок мінімізації сплеску потреби пацієнтів у особистому відвідуванні медичних установ.
Також телемедицина забезпечує безперервність надання послуг населенню, адже створює безпечні умови для своєчасної профілактичної, хронічної та рутинної допомоги. Віддалений доступ до медицини може розширити можливості пацієнтів, уразливих з медичної\соціальної точки зору або тих, що мають обмежений доступ до охорони здоров’я. Крім того, онлайн-прийоми допоможуть підтримувати комунікацію “лікар-пацієнт” в тих випадках, коли особистий візит пацієнта недоцільний або неможливий.

