3 способи зміцнити довіру пацієнтів до телемедицини
22.04.2021
В епоху повсюдної діджиталізації та масового впровадження дистанційних консультацій лікарям буває складно встановити довірливи відносини з пацієнтами. Довіру вважають основою всіх соціальних інститутів. Вона означає відкриті, позитивні взаємини між людьми, впевненість у порядності й доброзичливості.
Наші рекомендації допоможуть лікареві зміцнити довіру пацієнтів до себе, а також до онлайн консультацій. Вашими помічниками мають стати:
Належна атмосфера
Слідкуйте, щоб у кадрі ваш робочий простір був чистим, охайним та яскраво освітленим. Пацієнт має бачити кабінет, а не стіну сумнівного приміщення. Приберіть з кола зору все, що може відволікати вашого візаві від консультації - особисті речі, фото політичних лідерів, рухливі елементи декору тощо. Дивіться в камеру на співбесідника, уважно слухайте, підтримуйте контакт очима та не забувайте про схвальні жести.
Зацікавленість
Оскільки при онлайн огляді фізичний контакт неможливий, продемонструйте інтерес до співбесідника, просто уважно слухаючи скарги. Пояснюйте складні медичні терміни простими словами та час від часу додавайте у розмову прийнятну пацієнтові лексику. Також повторення фраз у відповідь переконує пацієнта, що Ви точно розумієте, про що він говорить. Додавайте до бесіди короткі особисті історії за темою. Звісно, якщо такі ремарки будуть виправдані.
Повага до часу
Своєчасний онлайн прийом - чудовий спосіб представити себе як надійного фахівця. Тримайте поруч альтернативний телефон для дзвінка пацієнтові, якщо під час консультації виникнуть технічні проблеми. Якщо подолати їх швидко не вийде, ви зможете завершити розмову по телефону та залишити позитивне враження, попри негаразди.
Ці нескладні прийоми наблизять вас до віддаленого пацієнта та створять підґрунтя для довготривалих довірливих відносин з ним.

